Plugg, plugg och mera plugg

Jag orkar inte hur mycket plugg jag har just nu pga allt jag missat sen olyckan. Jag var redan innan efter med massa läxor och sen nu? Snälla någon, kör fram bilen, jag ger upp. Jag har tyskaprov, matteprov, kommunikationsprov, svenska nationella muntliga (vilket också är ett prov men tror iofs inte min klass har gjort det än) Jag har ett referat på naturkunskapen som måste in och ett på svenskan. I engelskan har jag två uppgifter som släpar eftersom vi fått en uppgift i veckan sen några veckor tillbaka. I historian har vi också en sjukt jobbig analys om Hitler som skulle lämnats in någon gång förra veckan.

Kommentarer :

#1: Nicole

Har med bara en massa plugg..
Sv. Ja London är super fint! Och tack så mycket är väldigt nöjd med mitt hår just nu :)

skriven

Kommentera inlägget här :