4 maj

Fullt ös medvetslös... eller hur man nu brukar säga. Vaknade imorse trött som fan och ville bara misshandla snoozeknappen på min mobil. Jag släpade mig ur sängen som en sengångare och var så nära att skita i träningen och resten av dagen och bara sova istället. Det gjorde jag inte, vilket jag verkligen är tacksam för nu. 

Jag drog iväg till träningen som visserligen var lite slapp, men superhärlig med hög musik och rolig fotboll. Sen drog vi till Parken och käkade pizza hela gänget innan jag med hjälmen nertryck över huvudet cyklade tillbaka till stan (jag har börjat cykla igen men lär använda hjälm till den dagen jag dör) Där hoppade jag på en buss hem till Emelie men efterbliven som jag är så hoppade jag på fel buss och hamnade i Björkhaga istället för vid Haga centrum. Behövde dock bara vänta 10 min innan min räddare (Emelie) kom åkandes på sin cykel för att hämta mig. Vi drog på en långpromenad och stötte ihop med två kompisar till henne så vi fortsatte gå med dom innan jag sen var tvungen att åka hem för min sista buss på söndagar går typ åtta. Där är jag nu. På bussen. Glömde hörlurarna hemma så tänkte att jag kunde göra något vettigt med tiden och blogga lite. (Okej det är inte vettigt men roligare än att titta på smutsen på mina skor, även om det är underhållande) 


Kommentarer :

#1: Gojjan

Alltid härligt med lite fotboll :)

ps. Var gärna med i veckansblogg!
http://www.nattstad.se/gojjan/tavling-pa-bloggen-13765012

skriven

Kommentera inlägget här :