Godmorgon godmiddag gokväll

Slutade jobba i söndags på mitt caféjobb (jippie-sommarlov-ledigt-jaa-sola-bada) och började igår på de jobb jag haft lite av o till sedan tidigare (inte-jippie-slut-på-lov). Har de senaste två dagarna gått upp tidigare än vad som bör vara tillåtet. Jobbar ungefär borta vid Marieberg vilket innebär ett bussbyte för att ta mig dit o då jag börjar 8 tvingas jag gå upp med tuppen. Den första bussen tar 40 min o den andra 20, tyck synd om mig please, behöver lite självömkan o ett stort paket glass, har gått o blivit sjuk igen också. Jobbade iaf 11 timmar idag så känner mig inte lika dålig som missar en jobbdag om febern stigit till imorgon. Får väl se hur det blir! 

Kommentarer :

#1: Emme

Åh vad duktig du är på att fotografera!
Vad använder du dig av för kamera?:D

skriven
#2: hanna

fina bilder! :D

skriven

Kommentera inlägget här :