Avskärmad

Jag har verkligen inte haft tur de senaste dagarna.
 
Först tar min surf och fria sms mängd slut på telefonen och ni som har Iphone vet att de inte finns så mycket att göra på mobilen då. Det hade varit en sak om jag kunde kopplat upp mobilen mig på wifi:n, då skulle jag ändå ha internet i skolan och hemma men neeeeeej, den skit funktionen har ju beslutat sig för att sluta jobba på min mobil. Arbetslös och saknad är vad den är nu. Så min mobil är i princip meningslös för tillfället, använder den enbart som mp3. Har beställt surf och spotify till mobilen men det funkar inte förrän imorgon kväll.. suck! Man tänker inte så mycket på hur lite man egentligen behöver mobilen förren den tappar sin funktion. Har egentligen inte behövt den så mycket.
 
Nu på kvällen har även allt slutat funkat för mig, imessage på datorn, twitter m.m. Kanske inte så intressant men hade inte så mycket att skriva hehe. Imorgon ska jag i alla fall äntligen gå handledarkursen för att få börja övningsköra, ja jag vet att jag är fett seg. 

Kommentera inlägget här :