Nationella prov

Muntligt. Svenska. Det bara borde vara mig grej, det borde det verkligen. Jag gillar ju att prata. Men att redovisa? Jag tror inte jag riktigt kan lita på de människor som faktiskt gillar att redovisa. Gillar de att stå att prata inför folk vet man aldrig riktigt vad de kan tänkas göra. Hitler, han gillade säkert att redovisa när han gick i skolan. Samtidigt som många bra politiker säkert också brann för redovisningar någon gång i tiden. Passa er i alla fall. Jag är rätt så säker att det ligger i våra gener att inte gilla redovisningar.

Men det gick bra. Jag säger inget annat. Jag överlevde och det gick förvånansvärt bra. Jag bytte visserligen fot runt 80 gånger under 4 minuter, dvs flyttade vikten från ena benet till den andra (många har missuppfattat det idag), och jag skulle lätt kunnat gjort milk-shake bara genom att hålla ett glas mjölk i min vänstra hand då mina händer skakade så mycket. Men här är jag nu, färdig med det muntliga i svenskan, för den här gången,

Svenska var min sista lektion idag men efter den stannade jag i skolan en liten stund i väntan på träningen. Jag ringde genast upp en kompis som också haft muntliga np idag och vi överöste varandra med komplimanger trots att vi inte hört varandras.

Åkte sen till träningen, sen hem. *Kort paus så intresseklubben kan anteckna* Kollade lite serier, åt lite och tog en nattselfie. 

 
 
Har ett litet projekt på gång som jag tänkte dela med mig av någon gång snart, involverar film, jobb och mig. Intresserad eller allmänt stalkig? Bara att kika in lite då och då för uppdateringar.
 

Kommentera inlägget här :