Sammanfattning

Ehmmm.. när fan var det jag skrev sist? 1 juni någon gång var det va? Just ja! jag var sjuk osv. Hmm, ja jag är frisk nu i alla fall och har varit det några dagar. Det händer alltid så spännande saker när jag är sjuk, just pga av "steg 1" som jag nämnde i sista inlägget. Men här är i alla fall en liten sammanfattning över vad jag har gjort sen jag överlevde. 

Vi börjar med i torsdags (5:e) då jag packades in i bilen med min familj 4 på morgonen för att hinna till min syrras examen någonstans strax utanför Stockholm. (Påminn mig att aldrig låta bli att sova på natten för att jag kan "sova i bilen" för det funkar inte. Bara nej.) Det tog i princip hela dagen då vi mellanlandade på vägen hem i köping hos mina morföräldrar.

I fredags var det nationaldagen (go köttbullar och potatis!!->!!!) vilket jag inte visste om, då jag har noll koll whatsoever, förrän jag satt på en filt med några kompisar i stadsparken och undrade varför det var så mycket människor runt omkring. Ja typ så. Sjukt roligt i alla fall! Lämnade filten enbart för att rusha till slottet då min syrra skulle på balen. Jag rusade runt bland alla prinsessor och prinsar hur länge som helst innan jag hittade min familj och kände mig lite sådär lagom svettig där jag stod och försökte le bredvid mina systrar som var betydligt mer "finklädda" och fixade än jag som bara hade planerat att "fika i stadsparken" typ. Är inte särskilt vidare på att planera min tillvaro.

I lördags packades jag åter in i en bil igen då jag begav mig till Sala med mitt fotbollslag för att spela match. Dom vi mötte var ett av lagen i toppen av serien och nej, jag tänker inte ens nämna resultatet. Åkte runt 8:a hemifrån och kom inte hem förrän runt 5 så blev inte så mycket av den dagen. Hade egentligen planer för kvällen men de ställdes in vilket egentligen inte var hela världen då jag var helt slut, drog ut och övningskörde lite istället.

I söndags (asså jag har full förståelse om du har tröttnat och slutat läsa redan, det är okej, jag ska inte skriva såhär i fortsättning "sammanfattningar" och skit, vill bara försäkra er att jag inte gått och försvunnit eller något) hängde jag med Mathilde till stallet och de slutade som de brukar göra, jag sitter på en höbal och snackar medan Mathilde sliter, jag är ingen riktigt hästtjej längre utan bidrar mest med sällskap.

Och nu... sitter vid köksbordet och insåg för en kvart sen ungefär att de var ett tag sedan jag blogga så nu är jag här. Kunde inte ta mig till träningen tidigare idag så drog ut på en löprunda med min pappa istället, blev ungefär 7 km och kändes förvånansvärt bra.

Kommentera inlägget här :