En vanlig dag olik alla andra

Ä-n-t-l-i-g-e-n har jag gått handledarkursen för att få börja övningsköra. Ä-n-t-l-i-g-e-n har jag fått surf på mobilen igen och ä-n-t-l-i-g-e-n börjar sommarvärmen komma. Solen har fortfarande rätt så hög frånvaro men jag tror skarpt på att den kan återhämta sig och höja sig tills betygen sätts i juni! Bara att kämpa!

Drog direkt efter skolan till Saigon och åt tillsammans med Ananda innan vi gick till "här går man" för handledarkursen. Den var verkligen sååååå lång och jag höll på att somna lite då och då. Men eftersom jag är så sjukt taggat (fråga mig inte varför jag i så fall inte gick kursen när jag först fick för 11 månader sedan) så var den ändå rätt så intressant, han som föreläste för oss var verkligen bra!

Kursen börja typ 17.00 och slutade 19.55 typ, MEN de bjöd på fika så heeeeeeelt klart värt det #tjock. När jag kom hem drog jag över till Mathilde ett litet tag och vi satt oss och åt lite på vägen utanför hennes hus, invigde sommaren lite sådär smått. 

 

Kommentera inlägget här :