Några favoriter

 
 
Två favoriter just nu. Den första gör mig sjukt peppad och får mig i 9 fall av 10 att vilja hoppa runt som en 3 åring. Den andra ger mig å andra sidan alltid blandade känslor. Antingen får jag klump i magen för känslan av hjälplöshet den ger mig, eller så blir jag taggad till tusen och vill bara ta kontrollen över mitt liv. Det är just därför jag gillar den så skrapt, 
 
Dance with Me Tonight får mig att släppa allt och bara köra, Riptide får mig att känna kontrasten mellan gott och ont. Jag har ingen aning om vad det är meningen att låtarna ska symbolisera men jag vet att musik påverkar alla olika. Så här påverkar de där två låtarna mig. Jag brukar till exempel även gymma till musik som normala människor klassar som depp musik, men det tänker jag inte gå in på nu. 

Kommentarer :

#1: Elviraolinn

Du är så bra på att blogga, jag vet inte hur jag ska förklara men det känns så naturligt och spontant när man läser dina inlägg! :)
Du verkar väldigt härlig som person och ditt utseende är inte något man skulle tacka nej till direkt! Så fin! Kram<3

skriven

Kommentera inlägget här :