How long will I love you?

Det är inte så sent men hela huset sover. Det är 30 minuter kvar av 2014:s långfredag och ja, den har verkligen varit lång. Jag sitter i soffan med enbart sällskap av katten. Vi ska gifta oss en dag, visste ni om det? Vi har våra problem men det löser sig nog. Allt löser sig till sist. De gör de alltid. På tv:n har jag satt på How long will I love you med Ellie Golding och jag sitter bara och sjunger med i tanken. Det är så lugnt och tyst i huset. Musiken deltar till tystnaden på något sätt, den är så lugn och mjuk. Jag kan nog inte förklara det bättre. Sånna här nätter är så sköna. Bara en själv och sina tankar. Jag behöver dom så sjukt mycket. Behöver ladda om batterierna och konstigt nog gör jag det bäst såhär, inte med sömn. Don't get me wrong, jag älskar att sova.
 
 
Och där bröts magin. Min pappa ropade från mina föräldras sovrum att jag skulle ta på mig hörlurar eller nåt om jag skulle lyssna på musik. Så mycket för att känna lugnet som den hippie jag är. Happ vad händer nu då? 

Kommentera inlägget här :