Fjärilar i magen

Vill du veta något riktigt sorligt? okej lagom sorligt då? Kommer det här bli ett problem varje gång jag frågar dig något? kan du inte bara spela med och låtsas att du är intresserad? Tack det var bättre (mental smily).
 
Jag har aldrig känt fjärilar i magen. Aldrig. Nej det är inget jag bara säger. Jag kan då och då få som någon sorts ilning genom hela kroppen om jag möter någon "speciell" persons blick men jag skulle inte likna det med fjärilar, snarare känslan man får när man blir ertappad med att göra något man inte får.
 
Jag vet ärligt inte hur folk gör det. Kanske är det bara en myt. "Fjärilar i magen" kanske bara är något som man säger för att få det att låta som om kärlek är något underbart. Vad mig anbelangar existerar det inte, för vad har jag att gå på? Tomma ord från folk jag inte känner. Kanske svalde jag inte tillräckligt många larver som barn, what do I know. Jag ska testa larv teorin på mina barn om jag får några. Ena barnet matar jag med larver medan det andra får äta glass (mom of the year). Om de barnet som jag matade med larver senare får fjärilar i magen innan de andra barnet så är det bevisat. Humanistsikt bevisat till och med, expriment på mina egna barn. Okej jag vet inte om det finns något som heter så. 
 
BlubbBlubb 

Kommentera inlägget här :